zondag 3 maart 2013

Onze kindjes hier in Peru.... het zijn schatjes!!!

Azul, het jungle-kindje steelt ons hart met haar oogverblindende lach! Ze is verzot op het spelen met blokjes, ze kan hier uren mee doorgaan!


Het is leuk om te zien hoe Jon, het blinde jongetje, op ontdekkingstocht gaat. Hij leert elke dag wat bij. En Jason de speelvogel, super schattig maar oh zo 'n karaktertje!





Romelu,op zijn manier een sportman alla Lukaku. Hij rijdt heel Ayacucho rond in zijn handbike.



Volgende keer gaan we op de culinaire toer!!

8 opmerkingen:

  1. Schatjes zijn het inderdaad en Katrijn je moet niet zuchten want de fotos zijn geweldig. Ik probeer voor de zoveelste keer een woordje te placeren, ik hoop dat het deze keer lukt. Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes gelukt :-)! Vanaf nu zou het beter moeten gaan, we hebben een instelling gewijzigd! En merci voor het compliment, het is nog wat zoeken met men camera maar ik vind het wel heel leuk! Katrijn

      Verwijderen
  2. Azul is dan kei-hard vooruit gegaan: Zalig! (Zit ook in 't dagcentrum nu?)
    Tof om de kids terug te zien en er nieuwe te leren kennen!
    En om te zien dat er uitbreiding is van 't spel- en therapiemateriaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helaba, dat gaat daar precies heel erg goed! Hopelijk binnenkort nog eens skypen! ;)

    groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi helden
    klinkt allemaal goed en ziet er ook goed uit
    blijven gaan met die blog, meer fotos mogen altijd natuurlijk :}
    groeten aan de zon
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees met veel belangstelling jullie blog.
    Succes en doe zo voort!

    Leen Lava

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hela katriena

    dat ziet er daar allemaal dik inorde uit he!!!
    lauk dat we een beetje kunnen volgen via je blog.
    het ziet er daar ook zalig warm uit, ben een beetje jaloers, want hier ist maar tristig.
    volgende week start ik terug met men werk en dan heb ik men laptop terug, dringend tijd om dan eens te skypen, want ik begin ons babbeltjes wat te missen en wil u nog eens in levende lijve zien!!!!
    doet da daar nog goed en tot skyps!!!

    dikke zoen

    Liesbeth van menxel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo meiden,
    Zooo mooi die kleurrijke foto's! En jullie werken dan met kleine én grote schatjes?
    Fantastisch die handbike. De wereld gaat duidelijk voor hem open. En voor mij mag de culinaire toer starten... njamie...
    Goe bezig! Merci en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen